همایش دوچرخه سواری اقایان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد همایش دوچرخه سواری به همت هیئت دوچرخه سواری و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان حاجی اباد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر روز چهارشنبه مورخه 96/4/21 با شرکت 30دوچرخه سوار به مسافت km3 از میدان معلم به سمت تپه نور الشهدا ءبا هدف مبارزه با مواد مخدر از طریق ترویج فرهنگ ورزش در میان جوانان شهرستان و با شعار (ورزش دشمن اعتیاد است ) در شهرستان حاجی باد برگزار گردید و در پایان همایش نیز جوایزی به قید قرعه به شرکت کنند گان اهدا گردید .

انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...
ما را در سایت انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 0:26