کسب 1 نشان طلا ، 1نقره و 4 برنز حاصل کار کاراته کاران شهرستان حاجی آباد در مسابقات کاراته سوکیوکوشین قهرمانی کشور

خرید بک لینک

کاراته کاران حاجی آباد در مسابقات کاراته سوکوکوشین قهرمانی کشوراستان چهار محال بختیاری موفق به کسب 1 نشان طلا ،2نقره و 4 برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان حاجی آباد ، تیم سوکوکوشین این شهرستان که به نمایندگی از استان هرمزگان با 7 ورزشکار و1 مربی به مسابقات کاراته سبک سوکیوکوشین قهرمانی کشور در تاریخ 22الی 23/4/96 که در شهر کرد مرکز استان چهار محال بختیاری در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شد ،شرکت کرده بود موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ از این مسابقات گردید .

بنا به اظهار میثم فدایی مسئول سبک سوکیوکوشین استان هرمزگان این مسابقات با حضور گسترده کاراته کاران از سراسر کشور برگزار گردید و از سطح کیفی بسیارخوبی برخوردار بود . از شهرستان حاجی آباد7 ورزشکار در رده های سنی مختلف در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند که به لطف خدا و تلاش مربیان و خود ورزشکاران موفق به کسب 1 نشان طلا، 1 نقره و 4 برنز این مسابقات شدند.

نفرات مقام آور: :

مقام اول :محمد سالاری در بخش کمیته در وزن 45kgدر رده سنی نونهالان

مقام دوم :محمد جواد هاشمی در بخش کمیته در وزن 35kgدر رده سنی نوجوانان

مقام سوم :اسماعیل سالار حسینی در بخش کمیته در وزن 30kgدر رده سنی نوجوانان

مقام سوم :ابولفضل شهبازی در بخش کمیته در وزن 30kgدر رده سنی نونهالان

مقام سوم :سجاد خواجویی در بخش کمیته در وزن 50kgدر رده سنی نوجوانان

مقام سوم :عرفان نجف ابادی در بخش کمیته در وزن 60kgدر رده سنی جوانان

مربی :محسن افرال

سرپرست :سجاد اباذری

انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...

ما را در سایت انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 0:26

صفحه بندی