همایشدوچرخه سواری دختران به مناسبت گرامیداشت هفته جوان درشهرستان حاجی اباد برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی ابادهمایش دوچرخه سواری دختران به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) روزدوشنبه شنبه مورخه 18/2/96 با حضور 30 دوچرخه سوار و به مسافت5/2km متر در بلوار مرکزتحقیقات کشاورزی حاجی آباد برگزار گردید ./
بنا به اظهارات طیبه فرهادی نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستانحاجی آباد این همایش دوچرخه سواری که با استقبال گسترده دوچرخه سواران با حضور 30شرکت کننده بمناسبت گرامیداشت هفته جوان وسالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین دختران در شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان اینشهرستان برگزار گردیدو در پایان همایش جوایزی به قید قرعه در بین دوچرخهسواران توزیع گردید .


انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...
ما را در سایت انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: شنبه 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:36