دونده حاجی آبادی در مسابقات دو قهرمانیاستان و انتخابی مسابقات کشوری مقام قهرمانی دو ماده 100متر و 200 متر جوانان ونایب قهرمانی 100متر بزرگسالان را کسب کرد .
به گزارش روابطعمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات دو میدانی قهرمانی استانهرمزگان و انتخابی مسابقات کشوری که روز پنج شنبه مورخه 17/1/96 در پست دومیدانیمجموعه خلیج فارس که با حضور دو میدانی کاران سراسر استان برگزار گردید علی سالاریپور محمد مرادی دونده حاجی آبادی در این مسابقات موفق شد مقام قهرمانی دو ماده 100متر و200متر رده سنی جوانان و مقام دوم ماده 100متر بزرگسالان استان هرمزگان را از آنخود نماید و جهت حضور در مسابقات دو میدانی قهرمانی کشور که اواخر فروردین ماه،سال جاری در شیراز برگزار می گردد در معیت تیم منتخب دومیدانی استان این تیم راهمراهی می نماید .
شایان ذکر استکه علی سالاری پور محمد مرادی از استعداد های دومیدانی در شهرستان حاجی آباد می باشد و اهل روستایآشکارا که با توجه به اینکه هنوز چند ماهی از فعالیت خود را در این رشته ورزشیدنبال می کند و مسابقات فوق نیز اولین تجربه وی در مسابقات استانی بود که خوشدرخشید و موفق به کسب 2 مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی این مسابقات گردید .
روابط عمومیاداره ورزش و جوانان موفقیت فوق را به اینورزشکار ،و جامعه ورزشی شهرستان تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت برای وی درمسابقات پیش رو دارد ./

انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...
ما را در سایت انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: دوشنبه 11 ارديبهشت 1396 ساعت: 14:58