((همایش دوچرخه سواری گرامیداشت هفته سلامت در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید))

خرید بک لینک

بمناسبتگرامیداشت هفته سلامت همایش دوچرخه سواری آقایان در شهرستان حاجی آباد برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، همایش دوچرخهسواری آقایان ویژه کارکنان دولت بمناسبت گرامیداشت هفته سلامت در صبح روز یکشنبهمورخه 96/2/3 و با حضور 22 دوچرخه سوار با همکاری هیئت دوچرخه سواری و شبکه بهداشتو درمان شهرستان حاجی آباد به مسافت 5 کیلومتر از محل میدان امیرکبیر شهرستان حاجیآباد تا اداره زندان این شهرستان و حضور تعدادی از مسئولین دستگاههای اجراییشهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

شایان ذکر است که این همایش دوچرخه سواری رأس ساعت 6/30 صبح روز یکشنبهمورخه 96/2/3 از محل میدان امیرکبیر بسوی اداره زندان شهرستان حاجی آباد شروع کهپس از طی مسافت یاد شده در محل پارک حاشیه ای اداره زندان شهرستان حاجی آباد خاتمهیافت و همچنین به قید قرعه به تعدادی از افراد شرکت کننده در همایش دوچرخه سواریجوایزی اهداء گردید.

انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...

ما را در سایت انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: دوشنبه 11 ارديبهشت 1396 ساعت: 14:58

صفحه بندی