ووشو کاران حاجی آبادی به یک نشان طلا ، یک نقره و شش مقام سومی در مسابقات ووشو قهرمانی استانهرمزگان
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد تیم ووشوآقایان شهرستان حاجی آباد که به مسابقات ووشو قهرمانی استان در بخش ساندا به شهرستان بندرعباس اعزام شده بودموفق به کسب یک مقام قهرمانی ،یک نایب قهرمانی و هفت مقام سومی این رقابتها گردید.
جعفر اطهری مربی ووشو شهرستان حاجی آباد در این خصوص بیان نمود اینرقابتها روز جمعه مورخه 95/12/6 با حضور بیش از 170ووشو کار از تیمهای بندرعباس ،میناب ، رودان ، ، منوجان، قشم و حاجی آباد در خانه ووشو شهرستان بندرعباس برگزارگردید که از حاجی آباد 9ووشو کار در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان و جواناناعزام گردیدند .
همچنین اطهری افزود: پس از انجام این رقابتها آقایان سینا صمدی در وزن24 Kgبه مقام قهرمانی و بنیامین رشیدی Kg 28 ،محمد مهدی رشیدی31kg در رده سنی نونهالان به مقام سومی ، دست یافتند و آقایان محمدیونس علی دادی در وزن65 Kg به مقام نایب قهرمانی و امیر صالح عباسپور ،امیر رضا صادقی ،محمدجواد رشیدی به ترتیب در وزن های 34kg،34kg،42kgو در رده سنی نوجوانان و مهدی میرزایی در وزن Kg52 در رده سنی جوانان به مقام سومی دست یافتند .
انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...
ما را در سایت انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت: 0:32