کاراته کاران حاجی آباددر مسابقات بین المللی سبک سوکیوکوشین موفق به کسب 2 نشان نقره و 2 برنز شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانانشهرستان حاجی آباد ، کاراته کاران این شهرستان در مسابقات بین المللی سبک آزادسوکیوکوشین که روز جمعه 95/12/7 در اهواز برگزار گردید موفق به کسب 2 نشاننقره و 2 برنز این مسابقات شدند.
بنا به اظهار میثم فدایی مسئول سبک سوکیوکوشیناستان هرمزگان این مسابقات با حضور چشمگیر کاراته کاران از سراسر کشور و کشورهایعراق ، کویت ، لبنان ، زیمبابوه ، ترکیه ، آذربایجان ، پاکستان و افغانستان در سطحبسیار بالایی برخوردار بود که از شهرستان حاجی آباد 13 ورزشکار و 2مربی (افرال و رفعتی) در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند که به لطف خدا و تلاشمربیان و خود ورزشکاران آقایان : سینا قلی زاده در وزن kg55-رده سنی نوجوانان و عادل حسن زاده در وزن kg 45- رده سنی نونهالانموفق به کسب 2 نشان نقره این مسابقات و همچنین آقایان : ابولفضل شهبازی دروزن kg 25- ردهسنی نونهالان ، اسماعیل سالارحسینی در وزن kg 30- رده سنی نونهالانموفق به کسب 2 نشان برنز این مسابقات شدند.
فدایی همچنین با بیان اینکه این موفقیت حاصلکار جمعی مربیان و هیئت کاراته شهرستان حاجی آباد می باشد ، ضمن تبریک به جامعهورزش شهرستان از تلاشهای مربیان این رشته ورزشی در شهرستان آقایان : علی و پیمانرفعتی و محسن افرال تقدیر و تشکر نمود.


انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...
ما را در سایت انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت: 0:32