نمایند گان حاجی اباد در هفته اول لیگ برتر فوتسال استان هرمزگانبا تساوی و شکست شروع کردند .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجیاباد ،مسابقات لیگ برتر فوتسال استان هرمزگان که از روز پنج شنبه مورخه 20/8/95 آغازگردید و از شهرستان حاجی اباد 2 تیم آرش حاجی ابادو تربیت در این دوره ازمسابقات حضور دارند و در اولین هفته از این مسابقات کار خود را با کسب نتیجه مساویو شکست آغار کردند.
تیم تربیت که ازشهرستان حاجی اباد میهمان قائم میناب بودکار خود را با نتیجه 1-1به پایان رساند اما در شهرستان حاجی اباد تیم فوتسال آرشحاجی اباد که میزبان بیمارستان امام رضا(ع)بندرعباس بود نتیجه را 4-2به حریفقدرتمند خود واگذار کرد .

انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...
ما را در سایت انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 288 تاريخ: سه شنبه 9 آذر 1395 ساعت: 17:29