کسب یک مدال طلا و 2 نقره و 2 برنز حاصل کار کشتی گیران حاجی ابادی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان هرمزگان

خرید بک لینک

کشتی گیران شهرستان حاجی اباد موفق به کسب 1 مدال طلا ،2 نقره و 2 برنز در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان هرمزگان و انتخابی مسابقات کشوری شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجیاباد ،مسابقات کشتی ازاد قهرمانی استان هرمزگان و انتخابی مسابقات کشوری که روزجمعه 95/7/30 با حضور 6 تیم از شهرستانهای بندر عباس ،خمیر ،میناب و حاجی اباد درسالن شهید مجید شاهی بندر عباس برگزار گردید تیم کشتی آزاد شهرستان حاجی اباد موفقبه کسب یک نشان طلا ،3 نقره و 2 برنز در بخش انفرادی و عنوان دوم تیمی اینمسابقات شدند.

معین کریمی رئیس هیئت کشتی شهرستان حاجی اباد ضمن رضایتاز عملکرد کشتی گیران شهرستان حاجی اباد در این مسابقات اظهار نمود :

تیم کشتی شهرستان حاجی اباد با 6کشتی گیر و 2 مربی و یکسرپرست به این مسابقات اعزام گردیدند که پس از رقابت آقای سعید هاشمی در وزن 66kgبه عنوان اول وآقایان سید پوریا مهرانی در وزنkg61،محمد ابازنژاد دروزن 74kgو اردلان پذیرش دروزن 120kgبه عنوان دومی مسابقات و همچنین آقایان حمیدهلاکویی در وزن 84kgو در دسته 120kgاحسانمیرزایی عنوان سومی این رقابت ها دست یافتند.

وی همچنین بیان نمود : عنوان دومی تیمی این مسابقات نیز بهتیم کشتی حاجی اباد رسید و سعید هاشمی نیز که در وزن 66kgبه عنوانقهرمانی دست یافته بود به عضویت تیم کشتی منتخب استان جهت اعزام به مسابقات کشوریدر آمد .

انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...

ما را در سایت انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: سه شنبه 4 آبان 1395 ساعت: 16:00

صفحه بندی