مسابقهدو همگانی به مسافت 3 کیلومتر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در بخشفارغان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان حاجی آبادمسابقه دو همگانی به مسافت 3 کیلومتر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش دربخش فارغان برگزار گردید.
کیوانی مسئول نمایندگی ورزش وجوانان بخش فارغان هدف ازاجرای دو همگانی دراین بخش را تلاش در جهت جذب علاقه مندان به ورزش و ترویج فرهنگورزش در بخش فارغان بیان نمود و افزود:مسابقه دو باحضور40 دونده و به مسافت 3 کیلومتراز ورودی شهر فارغان تامحل سالن ورزشی چند منظوره این شهر درروز دوشنبه مورخه 95/7/26 برگزار گردید که پس از رقابت آقایان: امین کفاش پور،حسین جلالی،مازیارمعتضد به ترتیب به عنوان اول تا سوم این مسابقه دست یافتند و جوایزی نیزبه نفرات برتر از طرف نمایندگی ورزش وجوانان بخش وهیئت دو ومیدانی فارغان اهداء گردید.

انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...