کاراته کاران حاجی آبادیدر مسابقات بین المللی اویشی کاپ سبک سوکیوکوشینموفق به کسب 1نشان نقره و 3برنز شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانانشهرستان حاجی آباد ، کاراته کاران این شهرستان که به نمایندگی از استان هرمزگان با9ورزشکار با مربی گری اقای محسن افرال در مسابقات بین المللی اویشی کاپ سبک سوکیوکوشین کاراته در استان خوزستان و شهر اهواز شرکت کرده بودند، موفق به کسب 1 نشان نقره و 3 برنز این مسابقات شدند.
بنا به اظهار میثم فداییمسئول سبک سوکیوکوشین کاراته استان هرمزگان این مسابقات که با حضور 700 کاراته کا از کشورهای: ایران، عراق، افغانستان ،پاکستان ، امارات ، لبنان ، آذربایجان ، زیمباوه ، برزیل، ژاپن و کویت برگزار گردید، تیم کاراته سو کیو کوشین شهرستان حاجی آباد که به نمایندگی استانهرمزگان با 9 ورزشکار و یک مربی در رده سنی ، نونهالان، نوجوانان ، جوانان وبزگسالان بهمراه 1 مربی در این مسابقات حضور پیدا کرده بود، موفق به کسب 1نشان نقره و 3 نشان برنز از این مسابقات را کسب کرد .
شایان ذکر است کشور ایران مقام نخست را دربین کشورهای مختلف کسب نمودند .
عناوین کسبشده :
مقام دوم : رضا حسن زاده در وزن 45-کیلو گرم رده سنی نوجوانان
مقام سوم : محمد سالاری در وزن 45+کیلو گرم رده سنی نونهالان
مقام سوم : ابوالفضلحسن زاده در وزن 35-کیلو گرم رده سنینوجوانان
مقام سوم : امیرحسن زاده در وزن 20-کیلو گرم رده سنی نونهالان


انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...
ما را در سایت انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 1:13