مسابقات والیبال بانوان بمناسبتهفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
به گزارش روابطعمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات والیبال بانوان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر لغایت 2آبان) روز یکشنبه مورخه 96/7/30در سالن شهیدذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آبادبرگزار گردید.
بنا به اظهار فاطمهمرادی مربی والیبال باشگاه عفاف شهرستان حاجی آباد، این مسابقات به مناسبت گرامیداشتهفته تربیت بدنی و ورزش(26 مهر لغایت 2 آبان) روز یکشنبه مورخه 96/7/30 با شرکت 3تیم در 3رده سنی نونهالان و نوجوانان و بزگسالان با شعار «ورزش نسخه رایگان سلامتزنان» در سالن شهید ذاکری برگزار گردید و در پایان به تیماول و دوم حکم قهرمانی اهداء گردید. 

انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد...
ما را در سایت انتصاب رئیس هئیت دوچرخه سوای شهرستان حاجی اباد دنبال میکنید
برچسب: برگزاری,مسابقات,والیبال,بمناسبت,شهرستان, نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 3:53